EN

فراخوان طراحی نقاشی دیواری، داوری شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از داوری فراخوان طراحی نقاشی دیواری ضلع شرقی بلوار شهید صیاد شیرازی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد رضا قلاسی مود اذعان داشت: داوری آثار طراحی نقاشی دیواری در تاریخ 16 بهمن ماه در محل سازمان برگزار گردید.

وی افزود: بر اساس رای نهایی هیأت داوران، با توجه به موقعیت مکانی، ابعاد طرح، نگاه فرهنگی و ترکیب بندی، طرح های رسیده شاخصه های لازم برای موقعیت مورد نظر را نداشتند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اضافه کرد: از میان طرح های واصله، هیأت داوران آثار سه نفر از شرکت کنندگان را به عنوان طرح های برتر با قابلیت اجرا در مکانهای دیگر را انتخاب کردند.

قلاسی مود خاطر نشان کرد: طرح های پیشنهادی مهدیه سادات رضوی، سید محسن سروریان و طرح مشترک مهدیه شفیعیان و مهدیه خرمشاهی در ردیف طرح های انتخابی هیأت داوران قرار گرفتند.

وی ادامه داد: انتخاب آثار برگزیده برای موقعیتهای دیگر، مستلزم طرح و تصویب در کمیسیون های زیباسازی شهرداری می باشد که متعاقبا به صاحبان اثر اطلاع رسانی خواهد شد.

قلاسی مود یادآور شد: دیگر صاحبان آثار می توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با ارائه کارت ملی نسبت به تحویل گرفتن آثار خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است غلامرضا بی باک، زهره یوسفی پور و فرزانه فخر داوران این فراخوان بودند که بیش از 30 طرح واصله به دبیرخانه این فراخوان را داوری نمودند.