EN

فعالیت وانت بارها در فضاهای موقت عرضه میوه و تره بار

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، جلسه ای با موضوع بررسی موضوعات مرتبط با خدمات شهری با اولویت فعالیت وانت بارها در فضاهای موقت عرضه میوه و تره بار برگزار شد.

شهردار بیرجند در این جلسه که در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد اظهار داشت: برای راه اندازی محلات مختلف و راه اندازی کار وانت بارها در فصل فروش محصولات محلی به این جمع بندی رسیدیم که وانت بارها می توانند در حاشیه شهر و در محلات مختلف جانمایی شده توسط شهرداری فعالیت نمایند.

محمد علی جاوید اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و تعطیلی چهارشنبه بازار با پیشنهاد حوزه خدمات شهری، اداره اجرائیات و پسماند با خرید و فروش میوه داخل وانت در برخی مکانهای سطح شهر موافقت گردید.

وی با اشاره به اینکه با متخلفینی که شرایط مجوزهای داده شده را رعایت نمی کنند برخورد قانونی صورت می پذیرد افزود: زیرساختهای لازم برای اجرای این طرح می بایست توسط حوزه خدمات شهری انجام و در مکان های مشخص اجرا شود.

شهردار بیرجند اذعان داشت: مکان هایی که در منطقه یک برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده شامل بلوار مجیدیه، انتهای کارگران و شهرک امام علی (ع) می باشد.

جاوید به انتخاب مکان هایی در منطقه دو  شامل بلوار شهدای عبادی، سپیده و روبروی مصلی اشاره کرد و گفت: سازمان میادین می بایست تا پایان ماه رمضان نسبت به ایجاد سازه به عنوان فضای موقت عرضه میوه و تره بار اقدام نماید و این فضاها به صورت ماهیانه طی قراردادی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بررسی بیشتر در خصوص امکان ایجاد بازارچه موقت در سایر نقاط شهر به عمل آید و پیشنهاد آن در جلسه بعد در این کمیته مطرح و تصمیم گیری شود.

شهردار بیرجند عنوان نمود: اجازه ورود و فروش توسط کامیون به متقاضیان داده نمی شود و همچنین تخلیه بار در فضاهای موقت ممنوع است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه اعضای کمیته از مکان های در نظر گرفته شده برای ایجاد فضاهای موقت عرضه میوه و تره بار بازدید کردند.