EN

مجموعه باغ پرندگان به سرمایه گذار واگذار می شود

حوزه مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری در راستای ایجاد نشاط در شهروندان و استفاده بهینه از امکانات تفریحی سطح شهر با اخذ مجوز از هیئت عالی سرمایه گذاری و شورای اسلامی شهر بیرجند، مجموعه تفریحی باغ پرندگان واقع در پارک جنگلی را به سرمایه گذار واگذار می نماید.

 

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ این مجموعه که از محل اعتبارات داخلی شهرداری ایجاد و آماده بهره برداری می باشد، مکانی مجهز به محل های سرپوشیده و یا فضای باز محصور به جهت نگهداری انواع پرندگان می باشد.

مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری اظهار داشت: امیدواریم با شروع فعالیت این فضای تفریحی سیاحتی در مجموعه پارک جنگلی گامی در جهت رضایت و  ایجاد روحیه نشاط شهروندان برداریم.  

مهندس علوی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت باشگاه اسکواش نیز با مشارکت در سرمایه گذاری به وسیله هیئت اسکواش استان، با توجه به اخذ مجوزهای قانونی مربوطه تا پایان ماه جاری آغاز می گردد .

به گفته وی همچنین در  جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری بیرجند، ساخت و بهره برداری از تعدادی غرفه ثابت در برخی از پارک ها ی سطح شهر جهت ارایه خدمات در راستای رفاه شهروندان مورد  بحث قرار گرفت و که با کلیات طرح موافقت شد.

در پایان مهندس علوی ضمن دعوت از سرمایه گذاران در جهت آبادانی شهر بیرجند افزود: تلاش در جهت تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری برای جذب سرمایه گذاران به منظور اجرای پروژه های مشارکتی از اهداف حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری بیرجند می باشد.