EN

مدیر منطقه یک شهرداری بیرجند/گسترش خط خدمات رسانی در سطح شهر

مدیر منطقه یک شهرداری بیرجند گفت: تلاش داریم خط خدمات رسانی را در سطح شهر گسترده کنیم و فعالیت های اجرایی و عمرانی را در مناطق برخوردار و کم برخوردار گسترش دهیم.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علیرضا توانادر تشریح اقدامات عمرانی شهرداری منطقه یک اظهار داشت: طی 4 ماه اول سال جاری، اقدامات عمرانی مختلفی در سطح منطقه یک شهرداری انجام شده که از اهم آنها می توان به تعویض جداول بلوار و پیاده روهای حدفاصل میدان آزادی تا چهار راه جوادیه به متراژ 798 متر طول و با هزینه ای معادل 205 میلیون و 934 هزار ریال اشاره کرد.

وی با اشاره به 723 متر مربع موزائیک فرش پیاده روهای دو طرف حدفاصل میدان آزادی تا چهار راه جوادیه، هزینه آن را قریب به 180 میلیون ریال دانست.

وی در ادامه از موزائیک فرش آیلند بلوار ورودی مهرشهر حدفاصل میدان قائم تا میدان فاطمیه به متراژ 231 متر مربع و اجرای جداول باغچه ای به متراژ 258 متر طول خبر داد و عنوان کرد: بالغ بر 96 میلیون ریال جهت این اقدامات هزینه شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری بیرجند اضافه کرد: موزائیک فرش لچکی میدان قائم تقاطع بلوار شعبانیه و پیاده روی پارک وصال هر یک به میزان 150 متر مربع و 490 متر مربع طی 4 ماهه اول سال جاری انجام شده که جمعا 150 میلیون ریال برای آن هزینه گردیده است.

توانا ادامه داد: تعویض جداول و تغییر شکل هندسی میادین خیابان های دکتر حسابی تقاطع جنت و خیابان امید تقاطع جنت نیز هر یک به متراژ 210 متر طول انجام شده است.

وی از دیگر اقدامات عمرانی منطقه یک در مدت 4 ماهه سال 97 به تخریب املاک خریداری شده توسط شهرداری در سه راه اسدی، خاکبرداری میدان مجیدیه، بلوار پیامبر اعظم (ص) جنب زورخانه، ابتدای بلوار مجیدیه و تسطیح نخاله های حاشیه پل پیامبر اعظم (ص) تا تقاطع بلوار شهید عبادی و خاکبرداری زمین تقاطع بلوار الهیه و انتهای خیابان شهید حسین فهمیده  ، انتقال هدایت آبهای سطحی از ضلع شمال بلوار شعبانیه به سمت جنوب در 2 نقطه اشاره کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند