EN

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری/ تعامل شهرداری با روزنامه خراسان جنوبی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری با حضور در روزنامه خراسان جنوبی روز خبرنگار را تبریک گفت.

مهندس جواد بهدانی با اشاره به تعامل و همکاری مجموعه شهرداری با خبرنگاران خراسان جنوبی از مشکلات پیش روی شهرداری سخن گفت.

وی اظهار داشت: سال گذشته حدود سه هزار ملک مهرشهر ممیزی شد اما هیچ عوارضی در این زمینه به شهرداری پرداخت نگردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری از پرداخت ماهیانه 900 میلیون تومان برای نظافت معابر شهری از سوی شهرداری خبر داد و افزود: سال گذشته میزان کار انجام شده در شهرداری بیرجند حدود 100 میلیارد تومان بود در حالیکه کمک دولتی به شهرداری ها پرداخت نمی شود و درآمد شهرداری فقط از محل عوارض و … است.

به گفته بهدانی در شرایط موجود همه خریدهای شهرداری به شکل نقدی انجام می شود که کار بسیار سختی است.

معاون سردبیر روزنامه خراسان جنوبی هم به وجود ظرفیت های لازم در این مجموعه برای پرورش نیروهای مورد نیاز دستگاههای اجرایی اشاره کرد.

به گفته نوریان شهرداری مجموعه ای است که از تولد تا مرگ به افراد خدمات ارائه می کند و شهروندان روزانه با خدمات مختلف شهرداری سروکار دارند که این امر رسالت شهرداری را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم سنگین می کند و به این دلیل که حوزه خدمت رسانی شهرداری گسترده است، طبیعی است که با انتقاد بیشتری نسبت به دیگر دستگاهها مواجه شود.