EN

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند خبر داد: ثبت ذهنیتی ماندگار برای مسافران نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از ثبت ذهنیتی زیبا و ماندگار در خاطر مسافران نوروزی با اقدامات شهرداری بیرجند برای نوروز 98 خبر داد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس همایون شاکری روز گذشته در جلسه ستاد خدمات سفر شهرداری بیرجند اظهار داشت: در کنار خدمات اولیه، اجرای برنامه های مفرح فرهنگی و هنری بخشی از اهداف ستاد است تا ذهنیتی ماندگار در خاطر مسافران نوروزی بر جای گذارد.

وی اضافه کرد: این ستاد با آغاز فعالیت خود از بهمن ماه سال جاری در راستای برنامه ریزی و نظارت بر طرح های ارائه خدمات نوروزی، ارتقاء سطح کیفی و تنوع بخشی خدمات سفر را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون خدمات شهری عنوان کرد: تلاش در جهت ایجاد امکانات و خدمات مناسب و شهری شاد و شاداب برای نوروز 97 در برنامه کاری ستاد خدمات سفر شهرداری قرار دارد.

شاکری بر بسیج امکانات برای استقبال شایسته از میهمانان بهار و رقم زدن ایامی خوش برای همشهریان تاکید کرد و افزود: دلیل تشکیل این جلسه، توجه به لزوم تسریع در برنامه ریزی و اقدام بر اساس برنامه ریزی با نهایت دقت برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز می باشد.

وی اذعان داشت: برای بهبود خدمات و خدمت رسانی به مردم، آسیب شناسی و مطالعه فعالیت سال های قبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گفته وی در این جلسه مواردی از قبیل رسیدگی به طرح‌های زیباسازی و نور پردازی ورودی شهر، کاشت گل و گیاه، آماده باش شهرداری بیرجند برای خدمات رسانی، رنگ آمیزی دیوارها، زیباسازی آیلندها و میادین، خط کشی عابر پیاده، جمع آوری سگ‌های ولگرد، اسکان مسافران نوروزی، برگزاری جشن های شاد و متنوع در ایام عید، رفت و روب و رفع کاستی‌ها به صورت ویژه مورد بررسی و در دستور کار قرار گفت.

شاکری ابراز امیدواری کرد با همدلی و هماهنگی مجموعه مدیریت شهری و برنامه ریزی های انجام شده تمام زیرساخت ها، امکانات و بسترهای لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهر فراهم گردد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران شهرداری بیرجند در رابطه با نحوه همکاری واحدهای مختلف جهت اطلاع رسانی به مسافران و برنامه ریزی های صورت گرفته برای حفظ امنیت جانی شهروندان و گردشگران به بیان نظرات و سخنان خود پرداختند.