EN

میز خدمت، بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی

مدیر منابع انسانی شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه میز خدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی است گفت: باید مطالبات ارباب رجوع محقق شود.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محسن کدخدا در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرداری بیرجند اظهار داشت: شرح وظایف میز خدمت باید شفاف سازی شود و حضور خبره ترین کارشناسان در فرایند اجرای میز خدمت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا متصدی این میز باید به همه خدمات سازمان اشراف داشته باشد.

وی با اشاره به تحقق استمرار میز خدمت در مناطق و سازمانهای شهرداری ادامه داد: در مناطق دوگانه استقرار کارشناسان شهرسازی و دوایر مختلف به گونه ای انجام شده که امور ارجاعی ارباب رجوع در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

وی راه اندازی میز خدمت را دارای نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات رسانی به شهروندان دانست و اضافه کرد: نصب تابلوهای راهنمای مراجعین و مراحل گردش کار در زمینه خدمات قابل ارائه نیز در شهرداری و مجموعه های وابسته انجام شده است.

مدیر منابع انسانی با اشاره به شناسه دار کردن قبوض درآمد و نوسازی برای سهولت پرداخت از طریق دستگاههای pspos توسط ارباب رجوع اظهار داشت: راه اندازی سامانه احراز هویت (بدون نیاز به کارت شناسایی) و راه اندازی سایت خدمات الکترونیکی در شهرداری نیز کمک شایانی به کاهش زمان برای مراجعین داشته است.

کدخدا از حضور کارشناس آتش نشانی در مناطق دوگانه در همین راستا خبر داد و افزود: اجرای دقیق میز خدمت، از سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری کرده و زمینه را برای سهولت در پیگیری مطالبات فراهم می نماید.

لازم به ذکر است ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود.