EN

نخستین جشنواره فضای سبز خانگی در بیرجند برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند، نخستین جشنواره فضای سبز خانگی را برگزار می‌کند.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با بیان این مطلب گفت: اولین جشنواره  فضای سبز خانگی با هدف تشویق شهروندان به حفظ فضای سبز به خصوص در فضای خانه خود در بیرجند برگزار می‌شود.

مهندس ابراهیم زاده افزود: این جشنواره در موضوعات بالکن و بام سبز آپارتمان‌ها، باغچه‌‌های حیاط منزل، باغچه‌های مقابل منازل و اماکن تجاری و اجرای سیستم‌های آبیاری نوین و با استفاده از آب‌های خاکستری در فضای سبز مقابل درب منازل و اماکن تجاری برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره فضای سبز خانگی با بیان اینکه نگاه ویژه این جشنواره، کوچه یا خیابان سبز است، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره لازم است حداکثر سه عکس از زوایای مختلف در هر موضوع به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به ربات @shahresabz97-bot  ارسال و یا از طریق CD  به همراه نام و نام خانوادگی، تلفن و آدرس خود به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

وی بیان کرد: ابتدا آثار ارسالی داوری شده و آثار منتخب با حضور کارشناسان در محل، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار، 17 فروردین‌ماه سال جاری خواهد بود، خاطرنشان کرد: به افراد برگزیده جوایز و لوح ویژه شهروند سبز اهدا خواهد شد.