EN

نصب دوربین نظارت ترافیک توسط شهرداری بیرجند

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند گفت: دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در تقاطع بلوار مسافر و بلوار امام رضا از سوی شهرداری نصب و راه اندازی شد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مسلم قلی‌نژاد اظهار کرد: با هدف کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع‌های پرتردد و پرخطر سطح شهر، این دوربین نظارت تصویری در  تقاطع بلوار مسافر و بلوار امام رضا نصب شد.
وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری را در سطح شهر میسر می‌سازد، عنوان کرد: این دستگاه علاوه بر نشان دادن وضعیت ترافیکی محل، اختلالات و تخلفات ترافیکی و راهنمایی را به مرکز کنترل ترافیک شهر اعلام می کند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از اتصال این دوربین‌ها به مرکز کنترل ترافیک خبرداد و  اضافه کرد:  نصب دوربین در سطح شهر باعث بالا رفتن امنیت شده و در زمینه نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی می‌شود.
وی با اشاره به هزینه های نصب دوربین های ترافیکی، افزود: این دوربین از بازسازی دوربین های فرسوده در این مکان نصب شده که مبلغ 20 میلیون تومان در هزینه ها صرفه جویی شده است.