EN

نظارت دقیق و حمایت از مجریان اجرای پروژه ها متضمن اهداف توسعه شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات ‌و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در جریان روند اجرای پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر قرار گرفتند و ضمن تبادل نظر، پیشنهادات ارائه شده در این خصوص را بررسی کردند.

 

شهردار بیرجند در حاشیه این بازدید گفت: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش نیروهای شهرداری، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی شهر با سرعت و کیفیت خوبی اجرا می شود.

مهندس محمدعلی جاوید آگاهی یافتن و اشراف بر نحوه اجرای طرح های عمرانی سطح شهر را  از اهداف بازدیدهای میدانی عنوان کرد.

وی افزود: نظارت دقیق در کنار حمایت از مجریان عمران و سازندگی شهر، تضمین کننده اهداف توسعه شهر می باشد.

شهردار بیرجند اضافه کرد: توجه به خواسته های شهروندان و نظرات کارشناسان در اجرای پروژه های مختلف، علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان منجر به بالا رفتن بار فنی پروژه های اجرایی می شود.

جاوید با اشاره توزیع عادلانه احداث پروژه ها در سطح شهر خاطر نشان کرد: شهرداری بیرجند با تمام توان، فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می کند و توجه به کیفیت اجرای پروژه ها به عنوان اولویت انجام کار، مدنظر می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این بازدید، اذعان داشت: شهرداری و شورا، بازدید از روند پیشرفت پروژه ها را در سطح شهر پیگیری می کنند تا با حضور مستمر و پیگیری هر چه بیشتر، این پروژه ها سریعتر به بهره برداری برسند.

دکتر ابراهیم تقی زاده یادآور شد: هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان می باشد.

وی اجرای پروژه های عمرانی مختلف در سطح شهر را در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان دانست و ادامه داد: با افتتاح پروژه های در دست اجرا، گام موثری در روند عمرانی شهر برداشته می شود.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید، روند پیشرفت پروژه های توسعه سالن اجتماعات آرامستان، چهارشنبه بازار جدید بیرجند، فرهنگسرای صیاد شیرازی و پارک خطی بلوار پیامبر اعظم (ص) مورد بررسی قرار گرفت و موارد لازم جهت بهبود روند کار یادآوری گردید.