EN

نفس به نفس تا سیستان و بلوچستان در شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ برنامه رادیویی نفس به نفس تا سیستان و بلوچستان با پیام موج جوانی، موج همدلی با حضور فرماندار بیرجند، رئیس بسیج سازندگی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر، مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی و جمعی از مدیران شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری بیرجند ضبط گردید.

در این برنامه که توسط رادیو جوان و با عنوان کاروان کمک به سیل زدگان استان صبح امروز در شهرداری بیرجند ضبط شد اقدامات استان خراسان جنوبی در رابطه با بحران سیل سیستان و بلوچستان مطرح گردید.

در این برنامه که با هدف پوشش اقدامات انجام شده در شهرهای ایران در خصوص جمع آوری کمک های مردمی و سایر اقدامات مرتبط به هموطنان گرفتار سیل در سیستان و بلوچستان تهیه شد فرماندار بیرجند به بیان گزارش امداد رسانی استان از همان لحظات اولیه پس از بحران پرداخته و از آمادگی شهرداری بیرجند به عنوان یک دستگاه خدمات رسان عمومی در حوزه ماشین آلات و ارسال کمکها خبر داد.

در ادامه نیز آمار کمکهای نقدی و غیر نقدی ارگانهای مختلف که همچنان تا تثبیت شرایط، جریان دارد به اطلاع شنوندگان رادیو جوان رسید.

این برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی عباس پیری و گویندگی حسن اسماعیل‌پور امروز پنج شنبه ساعت ۹ صبح در سالن جلسات شهرداری ضبط و ساعت ۱۰ از رادیو جوان پخش گردید.

شایان ذکر است کاروان موج جوانی در ادامه به شهرهای سربیشه و زاهدان به کمک مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان می‌رود.