EN

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز در دوره ای نیستیم که بگوییم نمی دانستم

نقشه جامع شهر باید بر اساس برنامه های بلند مدت طراحی شود؛ با این همه فضای اطلاعاتی در دوره ای نیستیم که بگوییم نمی دانستیم.

 حجت الاسلام سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه در دیدار روسای شورای شهر و شهرداران استان به مناسبت روز شهردار با اشاره به مسئولیت سنگین شهرداری ها و اهمیت آن گفت: مردم بصورت روزمره با شهرداری در ارتباط بوده و به همکاری شهرداری ها نیاز دارند.
وی افزود: این مجموعه باید با هدف گره گشایی کار مردم و همکاری در روند امور مردم فعالیت کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: فعالیت در این مجموعه توفیقی است که بر این اساس شهرداران باید در راه گره‌گشایی و حل مشکلات مردم قدم بردارند.
عبادی با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم هدف هر انسان مسلمانی است ادامه داد: هیچ عبادتی در نزد خدا بهتر از گره گشایی از کار مردم نیست.
وی با اشاره به اهمیت کار شهرسازی بیان کرد :شهرسازی کاری دراز مدت است که باید نسبت به آن دورنگری داشته باشیم و مشکلات شهرسازی را در سال های بعد بسنجیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد:  در بحث طراحی شهری انواع و اقسام شهرسازی باید ظرفیت شهری مدنظر قرار گیرد .
عبادی یادآورشد:باید نقشه جامع شهری و مهندسی برای جامعه پیشرفته با تمام نیازهای مسکونی،مذهبی و فرهنگی سنجیده شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیای ارتباطات است و می توان از این ظرفیت برای تهیه بهترین نقشه ها در شهرسازی بهره برد؛ بر این اساس بعد از چند سال هیچ مسئولی نباید بگوید نمی دانستم.
عبادی اظهار کرد:شهر سازی باید با تدبیر و تحقیق و به صورتی انجام شود که ۵۰ سال بعد مشکلی در بحث معضلات شهری نداشته باشیم.