EN

هدف نهایی تمامی نهادها، خدمت خالصانه به مردم است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، فرمانده یگان ویژه خراسان جنوبی با شهردار بیرجند دیدار کرد.

محمد علی جاوید روز جاری در جریان این دیدارگفت: تعامل و همکاری شهرداری و یگان ویژه می تواند در رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر موثر باشد.

وی وجود نیروهایی همچون یگان ویژه را قوت قلبی برای مردم دانست و افزود: یگان ویژه نیروهای کارآمد و آموزش دیده ای از لحاظ جسمی، روحی و عقیدتی دارد و می توان گفت جمعی از نیروهای نخبه در یگان ویژه آماده خدمت هستند.

شهردار بیرجند ادامه داد: شاید نوع خدمات دستگاه ها با هم تفاوت داشته باشد و لی هدف نهایی تمامی نهادها، خدمت خالصانه به مردم است و مراودات و ارتباطات تمامی دستگاه ها با هم و استفاده از امکانات یکدیگر می تواند در جهث تثبیت نظام و رفاه حال مردم تاثیر گذار باشد.

فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار اذعان داشت: تمامی دستگاه ها باید با وحدت و یکدلی در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان اقدام نمایند زیرا هدف اصلی تامین رفاه، آرامش و آسایش شهروندان است که در این راستا نیازمند تعامل سایر دستگاه ها و نهاد ها همچون شهرداری هستیم.

سرهنگ پاسدار علیرضا کاظمی آبیز اضافه کرد: مدیریت بحران ها باید به گونه ای باشد که با کمترین آسیب و خسارت، در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه بر تعامل و همکاری بین دو دستگاه و تلاش برای انجام برنامه ریزی و پیش بینی های لازم قبل از رویداد بحران یا حادثه تاکید شد.