EN

شهردار بیرجند با حضور در سامد به سوالات شهروندان پاسخ داد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ روز سه شنبه شهردار بیرجند در یک نشست دو ساعته با پاسخگویی به سامانه تلفنی 111 به مشکلات شهروندان پاسخ داد.

 مهندس محمد علی جاوید مرکز سامد را گامی مهم در راستای ارتباط بیشتر مردم و مسئولین معرفی کرد و گفت: سامد بستر گسترده ای برای دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

وی کاستی های موجود در خدمات رسانی را موجب نارضایتی شهروندان دانست و اضافه کرد: مطرح شدن شکایات و انتقادات از سوی شهروندان، فرصتی برای دستگاه و مدیران مجموعه می باشد تا با شناسایی آن ها از طریق مردم، برنامه ریزی نموده و با برطرف شدن این موارد، سطح رضایتمندی را افزایش دهند.

شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: مردم از طریق این سامانه می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.

وی با اشاره به افزایش سرعت در رسیدگی با بهره گیری از سیستم سامد یادآور شد: سامد باعث کاهش مراجعه حضوری مردم برای طرح شکایتهاست.

لازم به ذکر است در این نشست 120 دقیقه ای به 40 مورد از درخواستهای شهروندان در زمینه های شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، فضای سبز و … پاسخگویی گردید.