EN

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند به مناسبت روز شوراها و هفته شهر و شهروند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند طی پیامی نهم اردیبهشت‌ماه را که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراهانام‌گذاری شده را به کلیه اعضای شوراهای شهر و روستا تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

با تأسیس شورای اسلامی شهر فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافته و بیش ‌از پیش مشاهده شده است.

شورائیان با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌نمایند و با امانت، کفايت، درايت و کياست و حسن سلوک برای نيل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه کوشش می‌نمایند و در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی قدم برمی‌دارند.

در همین راستا روز شورا را به تمامی اعضای تلاشگر شوراهای شهر و روستاها را که صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی گذاشته، تبریک گفته و از درگاه احدیت برای آنان عمری پر برکت جهت ادامه راه خدمت‌رسانی، خواستارم.