EN

پیام تبریک شهردار بيرجند بمناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمدعلي جاويد شهردار بيرجند در پیامی، اعیاد فرخنده شعبانیه، روز پاسدار و جانباز و میلاد امام زین العابدین را به عموم مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان بيرجند بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان تبریک گفت.

متن پيام بدين شرح است:
  بسم ا… الرحمن الرحیم
  در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین خداجویند. ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک بنی هاشم بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین حضرت زین العابدین(ع) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.
شهردار بيرجند افزود: یقیناً، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و نامگذاری میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.
پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.
در پایان این پیام آمده است:  ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بيرجند بالاخص پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان، تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی همگان را در سایه سار عنایت حضرت ولیعصر(عج) در پیمودن راه شهدای والامقام، با پیروی از آموزه های گهربار امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند