EN

کلیه نیروهای موکب شهرداری بیرجند در کاظمین، از بدنه کارگری انتخاب شدند

شهردار بیرجند گفت: بر خلاف سال گذشته که نیروهای موکب شهرداری بیرجند از بدنه اداری و مدیریتی انتخاب می شد امسال با تغییرات ایجاد شده، 40 نیرو از بدنه کارگری به کاظمین اعزام شدند.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: موکب شهرداری بیرجند در مدت استقرار در کاظمین، خدمات بسیار ارزشمندی را به زائران ابا عبدا… الحسین (ع) ارائه کردند.

وی اذعان داشت: طی مدت 13 روز خدمت رسانی موکب خدمات نظافتی و آتش نشانی شهرداری بیرجند در کاظمین، میزان 263 تن زباله جمع آوری و به خارج از شهر حمل گردید.

وی افزود: در این مدت به طور متوسط روزانه 38 هزار و 300 متر مربع توسط نیروهای خدماتی شهرداری در سه شیفت کاری نظافت می شد.

شهردار بیرجند به توزیع 40 سطل زباله بزرگ و متوسط و تعداد 30 عدد سطل کوچک جهت سرویس های بهداشتی اشاره کرد و  ادامه داد: 30 چادر اسکان میز از بیرجند خریداری و در کاظمین توزیع گردیده است.

جاوید با اشاره به حضور 16 روزه نیروهای شهرداری بیرجند در سال گذشته در کاظمین خاطر نشان کرد: میزان زباله جمع آوری شده در سال گذشته 288 تن و با سه روز کاری بیشتر بوده است.

وی اظهار داشت: تعداد 60 کپسول آتش نشانی نیز توسط کامیون به کاظمین حمل و در آنجا توزیع شده که در طول مدت حضور، با برپایی کلاسهای آموزشی امداد و نجات، روش استفاده از کپسول ها به پرسنل آشپزخانه و زائران توضیح داده شد.

وی با اشاره به رویداد 2 حادثه آتش سوزی در مدت استقرار موکب شهرداری در کاظمین یاد آور شد: با توجه به سرعت عمل پرسنل آتش نشانی شهرداری، این حوادث خسارتی در بر نداشته است.

شهردار بیرجند با اشاره به اختصاص اینترنت به زائران گفت: به تایید رئیس ستاد عتبات ، فعالیت موکب شهرداری بیرجند بسیار خوب ارزیابی شده و وضعیت نظافت امسال، شرایط ایده آلی داشته است.

لازم به ذکر است در پیامهایی از طرف ستاد عتبات عالیات استان و کشور، از فعالیت موکب خدمات نظافتی و آتش نشانی شهرداری بیرجند تقدیر به عمل آمده است.