EN

18 دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری بیرجند در مرحله شماره گذاری و تحویل

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور گفت: 18 دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری بیرجند ظرف هفته جاری امورات مربوط به شماره گذاری انجام و به زودی تحویل خواهد شد ظرف هفته جاری شماره گذاری شده و به زودی تحویل خواهد شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مسلم خانی در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور که به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند برگزار شد گزارشی از آخرین وضعیت تحویل 18 دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران خودرو دیزل اعلام نمود.

مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و رئیس هیئت مدیره اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور نیز در این جلسه اذعان داشت: بخشی از اعتبارات یارانه بلیت حمل و نقل عمومی، تخصیص یافته که به زودی به سازمان های اتوبوسرانی و قطار شهری پرداخت خواهد شد.

مهندس حصاری در ادامه به برنامه های بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و پیگیری های صورت گرفته جهت اجرای آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است قبل از برگزاری جلسه هیئت مدیره، اعضا هیئت مدیره همراه با مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور ضمن برگزاری نشست مشترک با معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به بررسی ظرفیت ها، موانع و مشکلات پیش روی حوزه حمل و نقل شهری پرداخته و از امکانات و تاسیسات ناوگان حمل و نقل درون شهری بیرجند بازدید داشتند.