نام مدیر: حسن خسروي
مدرک: فوق لیسانس
ضلع جنوب خیابان ارتش،طالقانی و بلوار شهدای عبادی و معصومین پایین
1-حوزه خدمات شهری:
-پاسخ گویی مستمر به شهروندان در طول شبانه روز جهت رفع مشکلات عنوان شده و راهنمایی و رفع مشکل مردم
- پیگیری نامه های مردمی و ارسال نامه به دوایر مختلف شهرداری جهت اقدامات بعدی
-نظافت معابر سطح منطقه به صورتی که خیابانهای اصلی هر روزه و میلانها به صورت هفتگی نظافت می گردند
-جمع اوری مکانیزه زباله خانگی به صورت یک شب درمیان و مازاد جمع آوری شده رفت گرها و نخاله ها و لجن به صورت روزانه
-همکاری با دوایر مختلف شهرداری در صورت اعلام به صورت روزانه
-لکه گیری معابر سطح منطقه (شش روز در هفته)
-پیگیری نامگذاری معابر بدون نام و نصب تابلوهای میلانی و دیوارکوب
-پلاک گذاری منازل مسکونی پس از مراجعه به منطقه
-پیگیری درخواست ها و نامه های اداری
-آماده باش پرسنل خدمات با مسئولین مربوطه در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه اعم از سیل آب گرفیگی میلانها و خیابانهای اصلی و طوفان
-جمع آوری نخاله ها بوسیله لودر و کامیون هفته ای سه روز
-رنگ آمیزی جداول و تابلوهای و صندلیها و سطل های زباله سطح منطقه
-همکاری با سازمان رفاهی و تفریحی در کنترل پلاکارتها و بنرهای نصب شده در سطح منطقه و باز نمودن آنها در صورت عدم گرفتن مجوز نصب
-همکاری با سازمان پارکها جهت جمع آوری زباله های فضای سبز سطح منطقه
-صدور پروانه(شناسنامه) ساختمان براساس ضوابط فنی و شهرسازی و اصول و ضوابط طرحهای جامع و تفصیلی در محدوده خدماتی و طرح هادی در روستاهای واقع در حریم شهر
-پاسخ استعلام بانکها و موسسات مالی و اعتباری، دفترخانه های اسناد رسمی،اداره ثبت اسناد واملاک و مراجع قضایی و همچنین انجام مکاتبات با سایر سازمانها و ادارات دولتی همچون استانداری، راه و ترابری ، اموزش و پژوهش نظام مهندسی ساختمان و یا شرکتهای نیمه دولتی مانند شرکت توزیع برق آب و فاضلاب،گاز و مخابرات و... در غالب انجام استعلام یا پاسخ استعلام
-حضور نمایندگان واجد شرایط در کمیسیون ماده 100 قانون شهرداریها
3-حوزه نظارت بر تخلفات ساختمانی و سد معبر
-نظارت دقیق بر ساخت و سازهای سطح منطقه و بررسی مجوزهای ساختمانی
-نظارت دقیق بر سد معبر منطقه و دادن اخطاریه و جمع آوری سد معبر
-کنترل تخلیه نخاله در سطح منطقه
-دادن اخطاریه نگهداری دام و ذبح غیرمجاز
-دادن اخطاریه آلودگی زیست محیطی و صوتی
-دادن اخطاریه جمع آوری نخاله ساختمانی و مصالح ساختمانی از داخل معابر
-ارسال گزارش بازرسی تخلفات ساختمانی جهت طرح در کمیسیون ماده 100
- پیشنهاد ، پیگیری ،اجرا و نظارت بر کلیه پروژه های عمرانی در سطح منطقه(اعم از آماده سازی و آسفالت و...)
-برنامه ریزی و طراحی پروژه های عمرانی در سطح منطقه
-برآورد هزینه های پروژه های عمرانی
-نظارت و کنترل حفاریهای سطح منطقه
5- دایره کارپردازی،اموال و انبار
-تحویل کالای خریداری شده توسط کارپردازی و مطابقت آن با نوع جنس درخواست شده
-صدور رسید انبار و حواله انبار
-زدن برچسب بر روی لوازم اموالی
-تفکیک قبوض رسید انبار و حواله انبار و ارسال آن به امور مالی و بایگانی یک برگ از رسید انبار و حواله انبار
-ثبت لوازم اموالی در دفاتر اموال با ذکر مشخصات
-تهیه لیست شماره 16 و نصب آن بر دیوار اتقاق ها
-درخواست کالای ضروری و امور اداری انبار و شارژ اموال
-دبیرخانه، ثبت و توزیع مکاتبات شامل نامه های وارده و صادره
-حفظ و نگهداری اسناد و نامه ها و همچنین توزیع نامه ها بین دوایر منطقه
-انجام مطالعات لازم د رمواردی از قبیل تشکیلات ، روشها، اموزش طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی
-تهیه مجموعه هدف وظایف و پستهای سازمانی وزارتخانه و یا سازمان مطبوع و پیشنهاد آن به سازمان اموری اداری و استخدامی کشور جهت تایید
-تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
-انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین وزارتخانه یا سازمان مطبوع با همکاری واحد کارگزینی
-کنترل ورود و خروج-ثبت و صدور مرخصی و همچنین پیگیری امور مربوط به رفاه پرسنل- صدور احکام کارگزینی
8-اداره امور مالی و حسابداری
-دریافت کلیه صورت هزینه های شهرداری ،تنظیم سند حسابداری، صدور دسته چک، ثبت در دفاتر ، ثبت در سیستم ، تنظیم اسناد درآمدی ، ثبت در دفاتر و ثبت در سیستم
-پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل شامل، حقوق، اضافه کاری ، بن و غیره
حمید فخیم زاده
مدرک : دانشجوی دکترای تخصصی شهرسازی
سرپرست حوزه شهردار:
نام: مجتبی انصاری
مدرک تحصیلی: لیسانس
شرح وظایف:
تنظیم و هماهنگی برنامه ها، ملاقات، ارتباطات و جلسات شهردار
-ابلاغ دستورات شهردار به اشخاص و واحدهای تابعه و پیگیری آنها طبق دستور
-تنظیم و ارائه پرونده ها، گزارشات ، نشریات و مکاتباتی که شهردار باید ملاحظه و یا امضاء نماید و اعاده آنها به مراجع ذیربط
-یادداشت و یادآوری تاریخ تشکیل سمینارها، کنفرانسها، همایشها و جلسات و آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط برای اطلاع و مطالعه قبلی شهردار
-ارائه گزارش مطالب ضروری و مهم روزانه به شهردار با هماهنگی حوزه های زیر مجموعه شهردار
-پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به حوزه شهردار
- ارائه پیشنهاد در خصوص طرح ها و لوایح ارائه شده به شورای اسلامی شهر
-ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیرمجموعه آن
-تعیین و تنظیم وقت ملاقات با ریاست و سایر اعضاء شورای شهر
-درج صورتجلسات و مذاکرات انجام شده در جلسات شورای شهر در دفتر خاص
-حفظ و نگهداری اسناد و اوراق و صورتجلسات و مصوبات شورای شهر
-انجام دعوت از مقامات و مسئولین مختلف جهت شرکت در جلسات شورای شهر در اچرای مصوبات و دستورالعملهای شورای مذکور
مدرک تحصیلی: لیسانس
سمت شمال امتداد خیابان ارتش-بلوار شهدای عبادی بجز معصومیه پایین
1- حوزه خدمات شهری:
-پاسخ گویی مستمر به شهروندان در طول شبانه روز جهت رفع مشکلات عنوان شده و راهنمایی و رفع مشکل مردم
- پیگیری نامه های مردمی و ارسال نامه به دوایر مختلف شهرداری جهت اقدامات بعدی
-نظافت معابر سطح منطقه به صورتیکه خیابانهای اصلی هر روزه و میلانها به صورت هفتگی نظافت می گردند
-جمع اوری مکانیزه زباله خانگی به صورت یک شب درمیان و مازاد جمع آوری شده رفت گرها و نخاله ها و لجن به صورت روزانه
-همکاری با دوایر مختلف شهرداری در صورت اعلام به صورت روزانه
-لکه گیری معابر سطح منطقه (شش روز در هفته)
-پیگیری نامگذاری معابر بدون نام و نصب تابلوهای میلانی و دیوارکوب
-پلاک گذاری منازل مسکونی پس از مراجعه به منطقه
-پیگیری درخواست ها و نامه های اداری
-آماده باش پرسنل خدمات با مسئولین مربوطه در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه اعم از سیل آب گرفیگی میلانها و خیابانهای اصلی و طوفان
-جمع آوری نخاله ها بوسیله لودر و کامیون هفته ای سه روز
-رنگ آمیزی جداول و تابلوهای و صندلیها و سطل های زباله سطح منطقه
-همکاری با سازمان رفاهی و تفریحی در کنترل پلاکارتها و بنرهای نصب شده در سطح منطقه و باز نمودن آنها در صورت عدم گرفتن مجوز نصب
-همکاری با سازمان پارکها جهت جمع آوری زباله های فضای سبز سطح منطقه
-صدور پروانه(شناسنامه) ساختمان براساس ضوابط فنی و شهرسازی و اصول و ضوابط طرحهای جامع و تفصیلی در محدوده خدماتی و طرح هادی در روستاهای واقع در حریم شهر
-پاسخ استعلام بانکها و موسسات مالی و اعتباری، دفترخانه های اسناد رسمی،اداره ثبت اسناد واملاک و مراجع قضایی و همچنین انجام مکاتبات با سایر سازمانها و ادارات دولتی همچون استانداری، راه و ترابری ، اموزش و پژوهش نظام مهندسی ساختمان و یا شرکتهای نیمه دولتی مانند شرکت توزیع برق آب و فاضلاب،گاز و مخابرات و... در غالب انجام استعلام یا پاسخ استعلام
-حضور نمایندگان واجد شرایط در کمیسیون ماده 100 قانون شهرداریها
3-حوزه نظارت بر تخلفات ساختمانی و سد معبر
-نظارت دقیق بر ساخت و سازهای سطح منطقه و بررسی مجوزهای ساختمانی
-نظارت دقیق بر سد معبر منطقه و دادن اخطاریه و جمع آوری سد معبر
-کنترل تخلیه نخاله در سطح منطقه
-دادن اخطاریه نگهداری دام و ذبح غیرمجاز
-دادن اخطاریه آلودگی زیست محیطی و صوتی
-دادن اخطاریه جمع آوری نخاله ساختمانی و مصالح ساختمانی از داخل معابر
-ارسال گزارش بازرسی تخلفات ساختمانی جهت طرح در کمیسیون ماده 100
- پیشنهاد ، پیگیری ،اجرا و نظارت بر کلیه پروژه های عمرانی در سطح منطقه(اعم از آماده سازی و آسفالت و...)
-برنامه ریزی و طراحی پروژه های عمرانی در سطح منطقه
-برآورد هزینه های پروژه های عمرانی
-نظارت و کنترل حفاریهای سطح منطقه
5- دایره کارپردازی،اموال و انبار
-تحویل کالای خریداری شده توسط کارپردازی و مطابقت آن با نوع جنس درخواست شده
-صدور رسید انبار و حواله انبار
-زدن برچسب بر روی لوازم اموالی
-تفکیک قبوض رسید انبار و حواله انبار و ارسال آن به امور مالی و بایگانی یک برگ از رسید انبار و حواله انبار
-ثبت لوازم اموالی در دفاتر اموال با ذکر مشخصات
-تهیه لیست شماره 16 و نصب آن بر دیوار اتقاق ها
-درخواست کالای ضروری و امور اداری انبار و شارژ اموال
-دبیرخانه، ثبت و توزیع مکاتبات شامل نامه های وارده و صادره
-حفظ و نگهداری اسناد و نامه ها و همچنین توزیع نامه ها بین دوایر منطقه
-انجام مطالعات لازم د رمواردی از قبیل تشکیلات ، روشها، اموزش طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی
-تهیه مجموعه هدف وظایف و پستهای سازمانی وزارتخانه و یا سازمان مطبوع و پیشنهاد آن به سازمان اموری اداری و استخدامی کشور جهت تایید
-تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
-انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین وزارتخانه یا سازمان مطبوع با همکاری واحد کارگزینی
-کنترل ورود و خروج-ثبت و صدور مرخصی و همچنین پیگیری امور مربوط به رفاه پرسنل- صدور احکام کارگزینی
8-اداره امور مالی و حسابداری
-دریافت کلیه صورت هزینه های شهرداری ،تنظیم سند حسابداری، صدور دسته چک، ثبت در دفاتر ، ثبت در سیستم ، تنظیم اسناد درآمدی ، ثبت در دفاتر و ثبت در سیستم
-پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل شامل، حقوق، اضافه کاری ، بن و غیره
نام : جواد بهدانی
مدرک تحصیلی: لیسانس
شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع:
-سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر امور اداری و مالی و توسعه مدیریت و منابع شهرداری
-نظارت بر حسن اجرای آئین نامه های استخدامی، آیین نامه ها و مقررات و مقررات استخدامی
- نظارت بر وصول درآمد
-نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات مصرف شده واحدها
-نظارت بر تامین امکانات و حفظ و اداره کردن دارایی های منقول و غیرمنقول متعلق به شهرداری
سامانه ارتباط مردمی : 137
سامانه پیامک شهرداري : 30007807
تلفن شهرداری مرکز:3-05632222201 فکس : 05632215011
تلفن روابط عمومی:05632215008
فکس روابط عمومی:05632229330
پست الکترونیک : ravabet@birjand.ir
آدرس : بیرجند - میدان ابوذر - شهرداری بیرجند
Shahrdari_birjand@
mohammadali.javid_official