مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند از کاهش زمان پاسخگویی به ارباب رجوع از 15 روز به 24 تا 48 ساعت خبر داد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مهدی حدیدی نژاد اذعان داشت: از آنجا که خدمت شایسته به مردم وظیفه مسولان می باشد باید کارگشایی شهروندان در دستور کار جدی قرار گیرد.

وی افزود: در ماههای پایانی سال و با شروع تخفیفات ویژه عوارض ساختمانی، شاهد مراجعات فراوان و ازدحام جمعیت در سایت شهرسازی منطقه دو می باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم مراجعات شهروندان در ماه های پایانی سال، می بایست اولویت برنامه های منطقه بر رعایت اصل خدمت رسانی و رضایت مردم قرار گیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری با اشاره به نمایش بهترین عملکرد از منطقه با تلاش و پشتکار نیروها خاطر نشان کرد: باید با اتکا بر دانش و توانمندی نیروهای شهرداری و دست در دست هم مشکلات را برطرف و برای ساختن شهری آباد همت نماییم.

حدیدی نژاد یادآور شد: منطقه دو یکی از دستگاههای پیشرو در ارائه ی خدمات مطلوب به شهروندان می باشد که خدمت بی منت و صادقانه را سرلوحه امور قرار داده است.

وی تعامل و همکاری جهت تحقق اهداف سازمانی و رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، قانون گرایی و تعمیم آن در سیستم اداری با تکیه بر کارکنان متعهد، متخصص و توانمند در برنامه کاری منطقه قرار دارد.

 

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30007807

تلفن شهرداری مرکز:3-05632222201   فکس : 05632215011

تلفن روابط عمومی:05632215008  

فکس روابط عمومی:05632229330

پست الکترونیک : ravabet@birjand.ir

آدرس : بیرجند - میدان ابوذر - شهرداری بیرجند

                                                  

Shahrdari_birjand@                               

mohammadali.javid_official