ورود از طریق پنجره واحد دولت

امروز:۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۲۳

رئیس سازمان آتش‌نشانی بیرجند خبر داد: انجام ۱۵ عملیات اطفای حریق در چهارشنبه‌ پایان سال / آمادگی کامل برای ایام نوروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از انجام ۱۵ عملیات اطفای حریق در چهارشنبه‌پایان سال خبر داد و بر تداوم آماده‌باش نیروها در ایام نوروز تأکید کرد.

🔻به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند، مهندس عنایتی اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی شهروندان در شب چهارشنبه‌ پایان سال، ۶ ایستگاه عملیاتی ثابت، ۱۴ تیم سیار و ۵ تیم نظارتی در قالب ۸ منطقه شهری در حالت آماده‌باش و استقرار کامل قرار داشتند.

🔻وی افزود: در این شب، در مجموع ۱۵ عملیات اطفای حریق توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد که شامل ۱۱ مورد حریق لاستیک و ۴ مورد حریق خار و خاشاک بوده است.

🔻رئیس سازمان آتش‌نشانی بیرجند با تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان در رعایت نکات ایمنی تصریح کرد: خوشبختانه در عملیات‌های انجام‌شده، هیچ‌گونه مصدومیت یا خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

🔻عنایتی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان در آستانه سال نو خاطرنشان کرد: برابر دستور شهردار محترم ، با توجه به افزایش ترددها و حضور شهروندان و مسافران در ایام نوروز، تمامی ایستگاه‌ها و نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و تمهیدات لازم برای تأمین ایمنی شهر در طرح همبستگی ملی ، نشاط اجتماعی پیش‌بینی و اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *