ورود از طریق پنجره واحد دولت

امروز:۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۴۱

روابط عمومی شهرداری بیرجند، برترین روابط عمومی خراسان جنوبی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ در همایش گرامیداشت هفته ارتباطات، روابط عمومی شهرداری بیرجند برای دومین بار در ۳ سال اخیر، به عنوان «روابط عمومی برتر استان» معرفی شد.

🔻استاندار خراسان جنوبی در این همایش با تأکید بر نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در «جهاد تبیین» و «امیدآفرینی»، این واحدها را موتور محرک و پل ارتباطی اصلی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی دانست و از عملکرد موفق شهرداری در این حوزه تقدیر کرد.

🔻 حمیدرضا حبیبی در این خصوص افزود: بی شک این موفقیت حاصل حمایت های شهردار محترم و همراهی معاونین ، مدیران و کلیه همکاران خدوم ما در خانواده بزرگ شهرداری بیرجند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *