به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با حضور در دارالایتام حضرت ابوالفضل (ع) به خادمین هیئت ابوالفضلی خداقوت گفتند.







به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با حضور در دارالایتام حضرت ابوالفضل (ع) به خادمین هیئت ابوالفضلی خداقوت گفتند.







©تمامی حقوق برای شهرداری بیرجند محفوظ است.