دکتر مهدی بهترین، شهردار بیرجند و جمعی از کارکنان شهرداری در همان لحظات اولیه شروع رای گیری رای خود را به صندوق انداختند.


دکتر مهدی بهترین، شهردار بیرجند و جمعی از کارکنان شهرداری در همان لحظات اولیه شروع رای گیری رای خود را به صندوق انداختند.


©تمامی حقوق برای شهرداری بیرجند محفوظ است.