EN

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از سوی شهرداری در ماه مبارک رمضان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بیرجند برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار می نماید.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان علاوه بر فضاسازی ویژه فرهنگی در سطح شهر با رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، برنامه های شاد وچند رسانه‌ای در جاده سلامت شمال و جنوب شهر، بوستان های بهجت، توحید، کاجستان،بنده دره از ساعت 9 شب تا ساعت 12 شب برگزار می شود.
به گفته وی غرفه های ویژه کودکان، نقاشی، فروش محصولات سالم، ایستگاه انتظار ، نذر ظهور،جوانه های ظهور، آموزش تیر اندازی و مارپله در مکان های فوق برپا می باشد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند خاطر نشان کرد: شهرداری بیرجند با اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و برنامه‌های فضاسازی شهری، تلاش گسترده خود را برای تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهر و در بین شهروندان در ماه مبارک رمضان به کار گرفته است.
رمضانی یادآور شد: وی در ادامه با اشاره به رواج داشتن احسان و نیکوکاری در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، با همکاری ستاد دیه استان، مراسم گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد نیز شنبه 27 فروردین ماه در محل فرهنگسرای شهرداری بیرجند برگزار می شود

از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان جز خوانی قرآن در بوستان های بهجت و شعبانیه می باشد