EN

اجرای رنگ آمیزی ترافیکی سه جزئی عابرپیاده وسرعتگاهها در خیابانهای بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ رنگ آمیزی ترافیکی سه جزئی عابرپیاده وسرعتگاهها در خیابانهای بیرجند با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال اجرا گردید.
معاون امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اعلام این خبر گفت: حوزه ترافیک با هدف تأمین امنیت جانی عابرین پیاده، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش تصادفات رانندگی اقدام به رنگ آمیزی گذرگاه عابرپیاده وسرعتگاه های سطح شهر با استفاده از رنگ سه جزیی تا متراژ 1000مترمربع نموده است که این موضوع طبق برنامه ادامه دارد.
مهندس خانزاد با تأکید بر اینکه اجرای رنگ آمیزی در دیگر موقعیت های مهم و حادثه خیز نیز انجام خواهد شد، افزود: نصب و بازسازي چراغ هاي تقاطع هاي سطح شهر و اصلاح تابلوهاي ترافيكي ونصب بشكه ترافيكي واستوانه در محل هاي حادثه خيز نیز در دستور كار حوزه معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار دارد.
وی افزود: رنگ آمیزی سرعتگاه ها در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان ، زیبا سازی منظر شهری ، دید بهتررانندگان در جهت کاهش سرعت وسایط نقلیه و درنتیجه امنیت بیشتر عابرین پیاده انجام می شود.
معاون امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند تاکید کرد: رضایت شهروندان از مهم ترین اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک برانجام آن تاکید دارند و این مهم در شهرداری بیرجند با جدیت تمام پیگیری می شود .