EN

انتفاع شهروندان در راه اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری

دادستان مرکز استان در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری بیرجند گفت: از شهرداری بیرجند در ایجاد میدان میوه و تره بار شهرداری و شکستن انحصار این بازار حمایت خواهیم کرد.
مدیر کل بازرسی استان نیز با اشاره به تکلیف به شهرداری در ایجاد میدان میوه و تره بار افزود: با توجه به درخواست شهروندان در این خصوص، شهرداری بیرجند موفق به راه اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند؛ شهردار بیرجند در این بازدید که به دعوت دادستانی و بازرسی استان صورت گرفت اظهار داشت: با ایجاد میدان مرکزی میوه و تره بار در بیرجند تحول بزرگی در این زمینه رقم خورده است.
دکتر بهترین از خدمات رسانی و تامین میوه و تره بار در جهت انتفاع شهروندان با راه اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری در بلوار مسافر خبر داد.
وی اذعان داشت: با هدف رقابتی شدن بازار میوه، حمایت از حقوق مصرف‌کننده، کاهش قیمت‌ها و افزایش کیفیت میوه عرضه شده مجوز راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار جدید برای شهرداری بیرجند صادر شده است.
شهردار بیرجند هدف از تشکیل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی را ايجاد تسهيلات لازم در امر تهيه و توزيع ميوه و تره بار و فرآورده هاي كشاورزي در جهت حمايت از توليدكنندگان (با اولويت فعاليت هاي كشاورزي) عنوان کرد تا بتواند مسير حركت محصولات مذكور را از توليد به توزيع با اصول صحيح هدايت نمايد.
دکتر محمودی راد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در جریان این بازدید یادآور شد: احداث ميدان مركزي ميوه و تره بار شهرداری به منظور تأمين تسهيلات لازم جهت معاملات ميوه و تره بار و ايجاد رابطه سالم براي حفظ منافع مصرف كنندگان و توليدكنندگان فرآورده هاي كشاورزي و همچنين تغذيه بازارهاي روز ميوه و تره بار از دیگر اهداف راه اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار می باشد.
دلپسند رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند نیز گفت: در راستای حمایت از حقوق مصوف کننده و با هدف کاهش قیمتها و افزایش کیفیت مطلوب میوه و تره بار و حذف واسطه های غیر ضرور این بازار راه اندازی شده است