EN

انعکاس اخبار؛ کمک به بالا بردن سطح اعتماد شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ اولین جلسه هم اندیشی مدیران و رابطین روابط عمومی مناطق و سازمانهای شهرداری با شهردار بیرجند برگزار شد.
شهردار بیرجند در جریان این جلسه اظهار داشت: حوزه روابط عمومی یکی از حوزه های مهم و تاثیر گذار در هر سازمان می باشد که بیانگر و منعکس کننده تلاشهای شبانه روزی مجموعه است.
دکتر مهدی بهترین یادآور شد: در میان 372 وظیفه سازمانی شهرداریها که همه آنها مهم و گهگاه حیاتی می باشند انعکاس اخبار، کمک بزرگی به امیدآفرینی و بالا بردن سطح اعتماد شهروندان می کند.
وی افزود: تصور شهرها بدون در نظر گرفتن نظافت، پسماند، آتش نشانی، سیستم حمل و نقل و … که جزء جدایی ناپذیر زندگی شهروندان می باشد امکان پذیر نبوده و تمامی این اقدامات زمانی موثر واقع می شود که به خوبی منعکس گردد و مردم مطلع شوند خدمتگزاران آنها در شهرداری علیرغم همه مشکلات و کمبودها انجام وظیفه می کنند.
شهردار بیرجند از ایجاد حوزه معاونت فرهنگی با ادغام سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در جهت بهینه سازی سیستم و اهمیت بحث اطلاع رسانی خبر داد.
دکتر بهترین با اشاره به تقویت رابطین روابط عمومی در مناطق و سازمانهای شهرداری اذعان داشت: رابطین می بایست افرادی علاقه مند و دلسوز بوده و در تهیه و تولید اخبار مربوط به شهرداری مشتاق باشند.
وی در ادامه بر لزوم پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در جراید، فضای مجازی و … تاکید کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بیرجند نیز در این جلسه هدف از برگزاری این هم اندیشی را انعکاس مطلوب خدمات شبانه روزی شهرداری برای شهروندان عنوان کرد.
محمد رمضانی افزود: روابط عمومی بزرگترین سرمایه هر سازمانی می باشد که فکر پویای مدیر در کنار رابطین مستعد می تواند در اطلاع رسانی اقدامات سازمان موثر باشد.
وی ادامه داد: اهمیت جایگاه خطیر روابط عمومی ها در انعکاس فعالیت ها و عملکرد سازمان ها و نهادها در افکار عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.
شایان ذکر است در پایان این جلسه مدیران و رابطین مناطق و سازمانها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.