EN

ايجاد بازارهاي روز در نقاط مختلف شهر ، رضایت شهروندان و تأمین نیازهای خانواده ها را به دنبال دارد

در راستای ارائه خدمات بهتر شهرداری به شهروندان و آشنایی با مسائل و مشکلات غرفه داران و همچنین به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان به همراه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردهای کشاورزی از بازار روزهای غفاری،پاسداران و بلوار مسافر بازدید و پای درد دل غرفه داران نشست.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در این بازدید اظهار داشت: ایجاد بازارهای روز در نقاط مختلف شهر ، نقش تاثیرگذاری در جلب رضایت شهروندان و تأمین نیازهای خانواده ها دارد.

در ادامه این بازدید شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، نیازمند همکاری و مشارکت آنان در اجرای برنامه های پیش بینی شده است و امید است با اتکال به خداوند و استفاده از تجارب در ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان بیرجندی و حتی بازاریان، بتوانیم گام های مؤثری برداریم.

دکتر بهترین تاکید کرد: باید از فرصت های شغلی استفاده کرد و شهرداری آمادگی دارد در راستای ساماندهی مشاغل شهـری، بازارهای روز ها را در این راه مساعدت و یاری نماید.
شهردار بیرجند در ادامه ضمن بازید مشکلات و کمبودهای بازار روزها را بررسی و دستورات لازم را در خصوص مسائل بهداشتی، نظافت محوطه بازار روز، ساماندهی محل توقف خودروها، نصب قیمت فروش محصولات در راستای آسایش و رضایتمندی شهروندان و غرفه داران صادر نمود.
لازم به ذکر است در این بازدید شهردار بیرجند با تعدادی از شهروندان در خصوص قیمت‌ها، کمبودها و مشکلات بازار روزها گفتگو کرد.‌