EN

بهسازی بلوار شهید صیاد شیرازی با هدف ساماندهی، بهسازی و زیباسازی منظر شهری انجام می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ طرح بهسازی و مطلوب سازی آیلند بلوار شهید صیاد شیرازی با هدف ساماندهی ، بهسازی و زیباسازی معابر شهری انجام می شود.
شهردار بیرجند با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای زیباسازی منظر شهری و همچنین اصلاح شبکه آبیاری فضای سبز و بهینه سازی مصرف آب و تقویت سیستم روشنایی، بهسازی آیلند بلوار شهید صیاد شیرازی در حال انجام می باشد.
دکتر مهدی بهترین با بیان اینکه بهسازی این بلوار به طول ۲۰۱۸ متر در حال انجام می باشد افزود: اجرای آیلند جدید همراه با لچکی های این بلوار به متراژ۶۰۰۰متربع و همچنین نصب ۸۰عدد پایه چراغ های دکوراتیو از اقدامات انجام شده در این پروژه می باشد.
به گفته وی اصلاح شبکه آبیاری فضای سبز، اجرای سیستم آبیاری نوین و اصلاح فضای سبز به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع نیز در پروژه بهسازی آیلند بلوار شهید صیاد شیرازی انجام می گردد.
شهردار بیرجند اضافه کرد: اصلاح و بازنگری در طرح گونه های فضای سبز موجود، کاشت گیاهان جدید مناسب با اقلیم در راستای افزایش و ارتقاء سطح بصری نیز از دیگر دلایل اجرای این پروژه می باشد.
دکتر بهترین در پایان اذعان داشت : به شهروندان این امید را می دهیم که با لطف خداوند و البته همکاری و مشارکت شهروندان عزیز در سال جاری شاهد پیشرفت خوبی در بهبود و زیباسازی فضاهای شهری خواهیم بود و طبق برنامه های زمان بندی شده پروژه پیاده رو سازی در سایر نقاط شهر نیز انجام خواهد شد .
گفتنی است هزینه پیش بینی شده جهت اجرای این پروژه بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال می باشد.