EN

تاکید شهردار بیرجند بر اهمیت همکاری متقابل بین شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه

در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با شهردار بیرجند بر گسترش و اهمیت همکاری و تعامل هرچه بیشتر بین دو مجموعه تاکید شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات واموربین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است که به دست بنیانگذار انقلاب اسلامی غرس شد.
شهردار بیرجند با تأکید بر اینکه بسیج برکات زیادی برای جامعه داشته است، عنوان کرد: خدمت صادقانه و بدون چشمداشت بسیج برای کشور ارزش زیادی دارد و مدیریت شهری از هیچ اقدامی در جهت تقویت جایگاه بسیج فروگذار نخواهد کرد.
دکتر بهترین با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم در مدیران کارآمد، داشتن روحیه بسیجی است، گفت: مدیریت شهری نیز با روحیه بسیجی با همکاری بسیج اقدامات فرهنگی شاخصی را با برپایی موکب های متعدد در ایام و مناسبت هاو فضاسازی شهری انجام داده است.
شهردار بیرجند در پایان از نامگذاری یکی از میادین سطح شهر به نام بسیج خبر داد و افزود: این پیشنهاد به شورای اسلامی شهر فرستاده شده است که در صورت تصویب نامگذاری انجام خواهد شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ضمن اعلام آمادگی در جهت تعامل و همکاری با شهرداری اظهار داشت: از همکاری‌های صورت گرفته خصوصا در حوزه فرهنگی تشکر می کنم و خواستار ادامه مساعدت‌ها در جهت رشد و شکوفایی شهر بیرجند در همه جوانب از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم.