EN

تاکید شهردار بیرجند بر سرعت، دقت و سلیقه در اجرای پروژه های شهرداری

شهردار بیرجند اظهار داشت: فضاهای شهری تاثیر بسزایی در روحیه، نشاط و امید شهروندان دارند که انتظار می رود مدیریت شهری با ایجاد فضای متفاوت در سطح شهر، این احساس خوشایند را در شهروندان پدید آورد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در جلسه سیاست گذاری پروژه های شهرداری و استقبال از بهار که با حضور معاونین و مدیران سازمانهای شهرداری برگزار شد گفت: امید است در اجرای طرح استقبال از بهار سال 1401 شهروندان شاهد تغییر و تحول چشمگیر در شهر بیرجند باشند.
دکتر بهترین خاطر نشان کرد: در راستای طرح استقبال از بهار سال 1401 چهار معبر اصلی ( خیابان طالقانی، خیابان شهید مدرس حدفاصل میدان اول تا سوم، خیابان سرداران شهید و بلوار شعبانیه زیباسازی و بهسازی می گردد.
شهردار بیرجند اذعان داشت: زیباسازی معابر مذکور بر سه محور فضای سبز، نورپردازی و مبلمان شهری اجرا خواهد شد.
دکتر بهترین با تاکید بر سرعت، دقت و سلیقه در اجرای پروژه های شهرداری یادآور شد: استفاده از المان و سازه های بومی دائمی متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر بیرجند نیز حائز اهمیت می باشد.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه بر سرعت بخشیدن بر روند اجرای سه پروژه رودپارک مهرشهر، منطقه گردشگری و تفریحی بنددره و سایت پسماند و پردازش زباله تاکید شد.