EN

تجلیل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزشهای همگانی از شهردار بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ فدراسیون ورزشهای همگانی در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» این فدراسیون از جمله شهردار بیرجند تجلیل کرد.
در این مراسم که با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، عبدالحمید احمدی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و شهرداران شهر‌های مشارکت کننده این طرح ملی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد از دکتر بهترین شهردار بیرجند تجلیل به عمل آمد.
شهردار بیرجند در این خصوص اظهار داشت: اقدامات مدیریت شهری در توسعه ورزش همگانی و حمایت‌های لازم از این حوزه سبب شد تا در ارزیابی انجام شده از سوی کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش‌های همگانی، شهرداری بیرجند به‌عنوان شهرداری فعال در این بخش معرفی و تجلیل شود.
دکتر بهترین تصریح نمود: شهرداری‌ به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی مسئول نشاط و سلامت و امنیت اجتماعی می باشد لذا در این راستا شهرداری بیرجند همراه با برگزاری جشنواره های ورزشی سعی در افزایش نشاط اجتماعی شهروندان نموده است.
شهردار بیرجند با بیان اینکه پروژه شهر فعال در بیرجند اجرا و تمام شهر اسکن می‌شود، اظهار کرد: لایه‌های ورزشی متناسب با محلات و مناطق شهر توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی اعلام خواهد شد.
وی در پایان افزود: پروژه شهر فعال با همراهی مدیریت شهری برای ایجاد شهر دوستدار ورزش، دوستدار بازی کودکان، دوستدار پیاده‌روی، دوستدار دوچرخه و شهر دوستدار تناسب و آمادگی جسمانی اجرا می شود