EN

جایگاه های عرضه میوه و تره بار بازار غفاری بهسازی و نوسازی می گردد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ نوسازی و بهسازی جایگاه های عرضه میوه و تره بار بازار غفاری با هدف نظم بخشی و حفظ سیما و منظر بازار و در جهت عرضه مستقیم میوه و نظارت بر عملکرد آنها با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری و همکاری اداره موتوری شهرداری در حال انجام می باشد.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: در مرحله اول تعداد ۳۶ غرفه بازسازی و بهسازی می گردد که به کسبه قبلی فعال در بازار ، افرادی که قادر به عرضه مستقیم و بدون واسطه میوه بوده و نیازمند به حمایت و مساعدت شهرداری هستند و یک غرفه هم به سازمان تعاون روستایی جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی واگذار خواهدشد‌‌.
حسن دلپسند ادامه داد: همچنین پس از تکمیل این غرفه ها احداث آیلند در وسط محوطه بازار به منظور کنترل و رعایت ترافیک خودروها و بهسازی جایگاه های سمت غرب بازار نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
به گفته وی با توجه به اینکه هدف شهرداری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد احداث بازارچه‌های محله ای جهت تامین مایحتاج مصرفی مردم در نقاط کم بر خوردار شهر جز اولویت های اصلی شهرداری بیرجند می باشد.
وی در پایان تصریح نمود: علاوه بر نوسازی و بهسازی بازار غفاری، بازارچه‌های محله ای با توجه به نیاز محلات شهر در شهرک امام علی (ع)، شهرک الهیه و معصومیه نیز احداث خواهد شد.