EN

جشن بزرگ میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جشن بزرگ میلاد امیر المومنین(ع) و گرامیداشت روز پدر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند به مدت ۲ شب و به صورت رایگان برای عموم شهروندان با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) در راستای ایجاد نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های شاد و مفرح با رویکرد افزایش روحیه شادی و نشاط و پر کردن اوقات فراغت شهروندان ، جشن بزرگ روز پدر در محل فرهنگسرای شهرداری با حضور بیش از 3000 هزار نفر برگزار شد.
محمد رمضانی افزود: حضرت علی (ع) الگویی برای تمام بشریت در همه اعصار است و باید ویژگی های شخصیتی آن حضرت در جامعه به خوبی شناسانده شود.
وی با اشاره به تاکید مدیریت شهری بر مسایل فرهنگی و اجتماعی تصریح نمود: افزایش سطح شادی و نشاط اجتماعی یکی از مهمترین موارد در بهبود وضعیت سلامت روحی شهروندان است که نقش موثری نیز در کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد داشت و شهرداری به عنوان سازمانی که مستقیماً با مردم در ارتباط است وظیفه خود می داند در این راستا اقدام نماید.
رمضانی با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در شهر با اجرای برنامه های فرهنگی شاد و مفرح از نیازهای ضروری شهر است خاطر نشان کرد: شور و نشاط اجتماعی در میان مردم راهگشای سلامت روح و روان و اجرای برنامه های شادی آفرین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بسیارموثرمی باشد.

لازم به ذکر است این جشن که به مدت دو شب برگزار شد از ساعت ۱۸/۳۰ با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز و با برنامه های متنوع و شادی از قبیل: اجرای موسیقی ، استند آپ، غرفه های فرهنگی، و گریم صورت، مسابقات ویژه جوانان و نوجوانان و برنامه ویژه کودکان ادامه داشت که اجرای این برنامه ها با استقبال پرشور عموم علاقمندان در این شبهای به یاد ماندنی همراه بود.
گفتنی است جشن های انقلاب نیز در محل فرهنگسرای شهر از ۱۲ بهمن ماه شروع و تا پایان ۲۲ بهمن ماه (به استثنای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ایام وفات حضرت زینب (س) ) برگزار میگردد.