EN

جلسه کمیته تخصصی فضای سازی و تبلیغات شهری دهه فجر 1400 برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ این جلسه با حضور شهردار، مدیران شهرداری و نمایندگانی از ادارات و دستگاههای اجرایی برگزار شد.

دکتر بهترین  شهردار محترم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر هم افزایی حداکثری وآمادگی هر چه بیشتر دستگاهها و ادارات  به منظور برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر تاکید نمود و خاطر نشان کرد: در دهه مبارک فجر همکاری دیگر نهادها نیز لازم و ضروری است که انشاالله با همکاری و همدلی بیشتر بتوانیم برنامه هایی را برگزار نماییم که در شان و منزلت انقلاب اسلامی باشد.

شهردار بیرجند دهه مبارک فجر را فرصت مغتنمی برای قدرشناسی از فضای انقلاب  دانست و اظهار داشت: باید با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری  در جهت هرچه باشکوه برگزار نمودن جشن های انقلاب گام برداریم.

دکتر بهترین با  بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی در ایام مبارک دهه فجر باید مد نظر قرار گیرد تصریح نمود: تمام تلاش خود را در جهت برگزاری مراسمی در خور و شایسته انقلاب اسلامی ،دهه مبارک فجر و مردم ولایت مدار و مومن می نماییم تا شهروندان شاهد تحول، تغییر و نوع نگاه مدیریت شهری باشند.

شهردار بیرجند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد سازی در بین مردم  خاطر نشان کرد: باید در راستای برطرف کردن ضعف‌ها، کمبودها و شناخت مشکلات مردم گام برداریم و همچنین در تبلیغات محیطی باید با دغدغه بیشتر تلاش کنیم  تا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

در ادامه جلسه اعضای کمیته تخصصی فضاسازی و تبلیغات شهری دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری بیرجند به ارائه پیشنهادات و نظرات خود جهت باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم ملی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند .