EN

خداقوت شهردار به دست اندرکاران پروژه بوستان کاجستان

شهردار بیرجند با حضور در سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان عمران و بازآفرینی شهری و حوزه مدیریت فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی از تلاش آنها در اجرای پروژه های شاخص خصوصا بوستان کاجستان تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند،دکتر جاوید در این بازدید سرزده ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های این حوزه ها ، تمامی دستاوردها را محصول درایت و تلاش شبانه روزی مدیران و همکاران دانست.
شهردار بیرجندگفت: تمام رویدادهای مثبت شکل گرفته در مدیریت شهری با همت نیروهای پرتلاش مجموعه، همکاری پیمانکاران و همراهی شورای اسلامی شهر شکل گرفت و در تحقق اهداف شهرداری همه نقش بسیار اثرگذاری را ایفا کرده اند.

جاوید در پایان یادآور شد : کسب رضایت شهروندان از اولویت های اصلی مدیریت شهری است كه با ارايه خدمات حداكثري و نيز تسهيل زندگي شهروندان، زمينه را براي نزديكي هرچه بيشتر آنان به شهرداري و افزايش ميزان مشاركت‌پذيري شهروندان در اداره شهر فراهم می آورد و در اين راستا مقرر شده است با ارايه خدمات محله‌اي مناسب و نيز خدمات‌رساني مبتني بر خواست و نظر مردم به بخشي از اهداف مديريت شهري جامه عمل بپوشانيم.