EN

دستاورد ملاقات های عمومی اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین روز دوشنبه در ملاقات عمومی با شهروندان افزود: اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار دارد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.
شهردار بیرجند اظهار داشت: در این ملاقات ها خواسته شهروندان در کوتاه ترین زمان از طریق قانونی پیگیری شده و مدیران با ریشه یابی مشکلات، راهکارهای لازم برای حل آنها ارائه می نمایند.
دکتر بهترین با بیان اینکه پاسخگویی مناسب به مطالبات و خواسته های شهروندان در حوزه های مختلف از اهداف و اولویت های ملاقات های مردمی به شمار می رود ادامه داد: تکریم و ارتباط نزدیک با همشهریان، مایه دلگرمی و رضایتمندی شهروندان است چراکه این امر باعث می شود مردم، مسئولان را افرادی از میان خود بدانند و فاصله بین آنها برداشته شود.
شهردار بیرجند اذعان داشت: برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان و توجه به مشکلات و نیازهای آنان، نشان از جدیت مسئولان در پیگیری امور شهروندان دارد و در این ملاقات ها رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان در اولویت کاری قرار می گیرد که در این خصوص باید از تمام توان و امکانات موجود بهره برد.
لازم به ذکر است در این ملاقات مردمی، شهروندان ضمن طرح پیشنهادات خود پیرامون مسائل مختلف شهری، برخی مشکلات خود را در ارتباط با اختیارات شهرداری درخواست کردند و مشکلات و درخواست تعداد زیادی از همشهریان با حضور مسئولین و معاونان شهردار رسیدگی شد.