EN

دوره آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان شهرداری بیرجند برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دوره آموزشی آداب و اسرار نماز با حضور مدرس حجت الاسلام کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان در راستای آشنایی کارکنان با شیوه های دعوت به نماز، اهمیت نماز اول وقت، راه های جذب کودکان و نوجوانان به نماز و اصول بیان احکام نماز به صورت مجازی برگزار گردید.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری هدف برگزاری این دوره آموزشی را گسترش فرهنگ نماز و شناخت بهتر احکام نماز عنوان کرد و افزود: در این دوره به مباحثی همچون اصول و مبانی شیوه های دعوت به نماز،راه های صحیح ارتباط اثر گذار در محیط تربیت فرزندان ،معرفی عوامل و زمینه های انحراف از دین و راه های مقابله با آن ، نحوه پاسخگویی به سوالات دینی فرزندان و آداب تشویق پرداخته شد.
سید برات شواکندی گفت : با تاکید شهردار و با هماهنگی مرکز علمی کاربردی شهرداری بیرجند ، مجوز برگزاری دوره به صورت مجازی اخذ و پس از اطلاع رسانی تعداد 12۰ نفر از کارکنان شهرداری در دوره مذکور شرکت نمودند.
وی ضمن تشکر از ستاد اقامه نماز استان و مرکز علمی و کاربردی شهرداری در جهت همکاری و برگزاری این دوره آموزشی گفت: نماز باید سرلوحه تمام امور قرار داده شود ما بدنبال ارتقاء و گسترش فرهنگ نمازدر تمامی سطوح جامعه هدف هستیم.