EN

دوره آموزشی طراحی و محوطه سازی فضای سبز ویژه کارکنان شهرداری های استان برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره آموزشی طراحی و محوطه سازی فضای سبز و تفرجگاههای شهری با هدف زیباسازی مبلمان و منظر شهری ویژه کارکنان شهرداری های استان به صورت حضوری بر گزار شد.

ابراهیم جان آور پایهان اذعان داشت: این دوره‌ با همکاری اداره کل فضای سبز شهرداری مشهد به مدت 16ساعت طی دور روز به صورت حضوری در محل شهرداری بیرجند برگزار گردید.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری با اشاره به اینکه برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی در شهرداریها می تواند کارکنان را برای انجام بهینه ماموریت ها و نیل به اهداف سازمانی یاری برساند، تصریح کرد: نیروی انسانی در هر واحد سازمانی حرف اول را برای موفقیت مدیریت آن واحد می زند و پر واضح است که نیروهای آموزش دیده، بهتر می توانند مدیریت ها را برای نیل به این هدف کمک کنند.

ابراهیم جان آور در پایان خاطر نشان کرد: در راستای مصوبات کمیته توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی کارکنان از سرفصل آموزشی مصوب کمیته اجرایی آموزش و توانمند سازی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های استان جهت ارتقاء سطح توانایی و مهارت کارکنان این دوره آموزشی برگزار شد.