EN

سامانه ایساپ شهرداری بیرجند بروزرسانی شد

سامانه خدمات شهروندان و ارائه خدمات غیرحضوری به منظور سیاست‌ها و اهداف کلان شهرداری و با محوریت مدیریت  فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بروز رسانی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مدیر فناوری اطلاعات و  ارتباطات با اعلام این خبر اظهار داشت: این سامانه شیوه‌ نوینی در استفاده از فناوری‌های روز را فراهم و امکان پیگیری  درخواست ثبت شده در شهرسازی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مهندس مسلم قلی نژاد افزود: گام مهمی به منظور راه اندازی خدمات شهروندان برداشته شده که در ادامه  ضابطه ملک خود  و پرداخت عوارض نوسازی و صنفی ملک را به صورت هوشمند محاسبه وامکان پرداخت رو به شهروندان می دهد.

وی تصریح نمود: از دیگر مزایای  راه اندازی این سامانه ، پیگیری قبوض نوسازی ,سوابق پرداختی نوسازی ,تصدیق گواهی های که از سمت شهر سازی صادر شده و رای کمیسیون ماده صد در  سایت خدمات شهروندان است که بدون حضور فیزیکی در شهرداری  شهرئندان می توانند کارهای روز مره خود رو  انجام دهند .

به گفته وی همچنین سامانه پیامکی اطلاع رسانی شهروندان از وضعیت پرونده خود در سامانه شهرسازی راه اندازی شده است که در این زمینه پس از ثبت درخواست از سوی مراجعه کنندگان، گردش کار پرونده پس از رسیدن به هر مرحله به صورت پیامک به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است شهروندان می توانند بدون حضور در شهرداری  از طریق آدرس اینترنتی ویندوزی (https://esup.birjand.ir/Ugp/new/desk.html) و یا از طریق تلفن همراه با آدرس اینترنتی(https://esup.birjand.ir/Ugp/new/mob.html ) به سامانه خدمات شهروندان وارد شده و کار های غیر حضوری خود را انجام دهند و ضمن کسب اطلاع از وضعیت ملک خود، خدمات مرتبط با فعالیت‌های شهرداری را دریافت کنند.