EN

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند:با مشارکت آگاهانه ، شهری بدون کارتن خواب داشته باشیم

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: بی خانمانی  از جمله مسائل اجتماعی قابل توجهی است که در عصر حاضر اکثر جوامع درگیر این معضل هستند و در کلانشهرها بالاخص در سال‌های اخیر به شکل جدی‌تری گسترش یافته است.

موسی میرزایی با بیان  اینکه سازمان های متولی درحوزه ساماندهی افراد بی‌خانمان باید بیش از پیش در جهت رفع این معضل تلاش کنند افزود: پیامدهای بی خانمانی، نه تنها شامل خود فرد می‌شود بلکه خانواده و جامعه را نیز به شدت متأثر کرده و هزینه‌های هنگفتی را به جای می گذارد، 

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اظهار داشت: با توجه به افزایش روند میزان آسیب های اجتماعی به صورت تصاعدی ، اگر اقدامات ما بتواند حتی یک نفر را به جامعه برگرداند در نوع خود ارزشمند است.

میرزایی تصریح نمود: در این مسیر باید با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع موجود و هماهنگی با سایر دستگاه ها ، در راستای افزایش تاب آوری اجتماعی و توجه جدی به کاهش و کنترل این موضوع، عمل می نماییم.

به گفته وی در این خصوص شهرداری بیرجند اقدام به ایجاد سرپناهی امن جهت افراد بی خانمان نموده که توسط مجتمع فوریتهای خدمات اجتماعی اداره می شود، پس بیاییم با کمک های مومنانه خود و معرفی افراد بی خانمان در ساماندهی این افراد درشهر سهیم باشیم  .   

لازم به ذکر است آدرس گرمخانه شهرداری جمهوری 2 روبروی اداره کل دامپزشکی مجتمع فوریتهای خدمات اجتماعی با شماره تماس 32212262   می باشد.