EN

شهرداری بیرجند دستگاه برتر استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز

شهرداری بیرجند به عنوان یکی از دستگاههای برتر استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز انتخاب شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال 99 توسط هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان مورد ارزیابی قرار گرفت که پس از بررسی شهرداری بیرجند در این راستا شایسته تقدیر ویژه شد.
سید برات شواکندی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اجلاس سیزدهم نماز و همچنین آئین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نمازمصوب هیأت محترم وزیران، دستگاههای اجرایی در چهاربخش : راهبرد آموزشی و پژوهشی، راهبرد فرهنگی و تبلیغی، راهبرد مدیریتی و تمهیدی و راهبرد بومی و ابتکاری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند که شهرداری بیرجند در سال 1399 حائز رتبه برتر شناخته شد.
به گفته وی این موفقیت ثمره تلاش مجموعه کارکنان شهرداری بیرجندو مناطق و سازمان‌های تابعه در پرداختن به مسائل فرهنگی به مشارکت در برنامه‌های سالیانه و حضور در نمازهای جماعت است.
وی بیان کرد: اقامه نمازهای جماعت در پارک‌های سطح شهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقه احکام و حدیث در ماه مبارک رمضان، تصحیح قرائت نماز، حفظ قرآن ویژه فرزندان کارکنان شهرداری، برگزاری جشنواره عکس فرزندان در حال نماز خواندن، تقدیر از فعالین نماز و… و. از جمله اقدامات شهرداری بیرجنددر حوزه ترویج فرهنگ نماز است.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری بیرجند در پایان از همکاری و همدلی شهردار، معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و سایر همکاران شهرداری که ستاد اقامه نماز را در این امر مهم یاری کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.