EN

شهرداری بیرجند همه توان خود را در مراسم استقبال از رئیس جمهور به کار می گیرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در راستای استقبال از سفر رئیس جمهور و وزاری دولت سیزدهم، نیروهای شهرداری بیرجند در حالت آماده باش کامل هستند و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.

دکتر مهدی بهترین افزود: شهرداری با تدابیر اندیشیده شده و جهت میزبانی شایسته، کار فضا سازی شهر را با همکاری و تعامل دستگاههای مرتبط و با نصب بنر اجرا و به استقبال سفر رئیس جمهور می رود.

شهردار بیرجند  اظهارداشت: آماده سازی استادیوم آزادی، فضاسازی و تبلیغات شهری، نظافت معابر و جوی و جداول، ، عدم صدور مجوزهای حفاری در سطح شهر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و شاخه خشک درختان در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر بهترین با بیان اینکه شهرداری بیرجند نهایت توان و تلاش خود را جهت تعامل و همکاری با استانداری و سایر ادارات و نهادها و همچنین ستاد استقبال از سفر به کار می گیرد ، بیان کرد: امیدوار هستیم حضور ایشان در بیرجند منشأ خیر و برکت باشد و گام‌های بلندی در راستای توسعه استان و شهر بیرجند برداشته شود.

لازم به ذکر است برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و استقبال هرچه بهتر از رئیس جمهور و هئیت دولت تمامی معاونین، مدیران، روسای سازمان‌ها و نیروهای خدمات شهری شهرداری بیرجند در حالت آماده باش کامل هستند.