EN

شهردار بیرجند:حوزه عمران و شهرسازی تنها 15 درصد فعالیت های شهرداری را به خود اختصاص داده است

شهردار بیرجند در نشست علنی شورای اسلامی شهر سوگند یاد کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، دکتر مهدی بهترین در جلسه علنی شورا اسلامی شهر عنوان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله)، شهرداری بیرجند را بر سه اصل شهرداری ارزشی، عدالت محور و فساد ستیز به پیش برده و با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت کاستن از دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله) تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت های عمرانی، در راستای ارتقاء فرهنگی شهر، حمل و نقل، رفاهی و تفریحی و نشاط اجتماعی و سرزندگی شهر بیرجند گام برخواهیم داشت.
به گفته وی از 19 حوزه فعالیت شهرداری( 4 معاونت، 8 سازمان، 2 منطقه و 5 مدیریت) تنها سه حوزه به فعالیت های عمرانی و شهرسازی اختصاص دارد که 15 درصد فعالیت های شهرداری را در بر می گیرد، این در حالی است که حوزه فعالیت های شهرداری فراتر از عمران و شهرسازی است.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز ضمن خوشامدگویی به شهردار بیرجند از خدمات دکتر جاوید شهردار اسبق و مهندس عدل سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر نمود.
لازم به ذکر است در ادامه آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری در محل مزار شهدای بیرجند برگزار شد.