EN

شهردار بیرجند/ اجرای پارک موزه دفاع مقدس از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در محل دفتر شهردار بیرجند حضور یافت.
شهردار بیرجند در این نشست اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری، اجرای پارک موزه دفاع مقدس است.
دکتر بهترین از اهتمام شهرداری بیرجند برای بهره‌برداری کامل مجموعه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه بتوانیم قدردان زحمات رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم.
وی با اشاره به ضرورت آشنایی جوانان با جایگاه شهدا یادآور شد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و رشادت های پاسداران این مرز و بوم است و پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بدون روحیه شهادت طلبی و بسیجی این عزیزان تحقق پیدا نمی کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار، خواستار ارتقاء زمینه‌های همکاری فرهنگی مشترک فیمابین شهرداری بیرجند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه اجرای طرح پارک موزه دفاع مقدس گردید.
سرهنگ غلامرضا فلاحی با اشاره به اینکه حفظ دفاع مقدس یعنی حفظ انقلاب، یادآور شد: می بایست گنجینه های دفاع مقدس را استخراج و این فرهنگ را به نوجوانان و جوانانمان انتقال دهیم .