EN

شهردار بیرجند: از سرمایه گذاران حمایت می کنیم

شهردار بیرجند گفت: حمایت از سرمایه گذاران از مهم ترین برنامه های شهرداری بیرجند می باشد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی افزود: یکی از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر، جذب سرمایه گذار در شهر می باشد که در این خصوص برنامه های زیادی در دستور کار داریم.
شهردار بیرجند ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همکاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری شرایط را برای سوق دادن سرمایه گذار به شهر فراهم نماییم.
اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از اقدامات شهرداری اظهار داشت: با ایجاد کارگروه تسهیل موانع سرمایه گذاری شهری در استان قطعا مشکلات زیادی در این راستا مرتفع خواهد شد و همچنین با دعوت از شهرداری در کارگروه اعطای وام تبصره 18 به سرمایه گذاران خرد در راستای اشتغال جوانان گام موثری برداشته خواهد شد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی نیز در ادامه این دیدار گفت: ارتباط دوسویه با واحد سرمایه گذاری شهرداری خواهیم داشت و کانال های ارتباطی بین سرمایه گذاران شهرهای دیگر و شهرداری بیرجند برقرار خواهیم کرد.