EN

شهردار بیرجند با حضور در سامد به سوالات شهروندان پاسخ داد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ روز گذشته شهردار بیرجند در یک نشست دو ساعته با پاسخگویی به سامانه تلفنی 111 به مشکلات شهروندان پاسخ داد.
دکتر مهدی بهترین در حاشیه این نشست، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت را گامی مهم در راستای ارتباط بیشتر مردم و مسئولین معرفی کرد و گفت: سامد بستر گسترده ای برای دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
وی اضافه کرد: مطرح شدن شکایات و انتقادات از سوی شهروندان، فرصتی برای دستگاه و مدیران مجموعه می باشد تا با شناسایی آن ها از طریق مردم، برنامه ریزی نموده و با برطرف شدن این موارد، سطح رضایتمندی را افزایش دهند.
شهردار بیرجند اذعان داشت: مردم از طریق این سامانه می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواستها و پیامهای خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.
دکتر بهترین با اشاره به افزایش سرعت در رسیدگی با بهره گیری از سیستم سامد یادآور شد: سامد باعث کاهش مراجعه حضوری مردم برای طرح درخواست ها می باشد.
وی از دریافت پیامهای تقدیر و تشکر شهروندان در خصوص اجرای برخی پروژه های عمرانی در سطح شهر خبر داد که باعث دلگرمی و انگیزه تلاش بیشتر برای آبادانی شهر و رضایت شهروندان می گردد.
لازم به ذکر است در این نشست به 25 مورد از درخواستهای شهروندان در زمینه های شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، فضای سبز و … پاسخگویی گردید.