EN

شهردار بیرجند: مرکز استان را برای شهروندان مهیا می کنیم

شهردار بیرجند گفت: شهر بیرجند از نظر امکانات تفریحی نیاز شهروندان را برطرف نمیکند امیدواریم بتوانیم با حمایت دستگاههای ذی ربط امکانات تفریحی شهر بیرجند را برای شهروندان مهیا نماییم.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، دکتر مهدی بهترین در دیدار با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تلاش داریم با برنامه ریزی اساسی مشکلات و معضلات شهری را کاهش دهیم و رضایت شهروندان را جلب نماییم.
شهردار بیرجند با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل درون شهری خاطر نشان کرد: با هدف بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش سطح آلاینده ها، افزایش ایمنی ناوگان حمل و نقل و افزایش بهره وری حمل و نقل درون شهری باید نوسازی ناوگان در اولویت اجرا قرار گیرد.
دکتر بهترین افزود: انتقال پادگان 04 خواسته به حق شهروندان است و موضع شهرداری در خصوص آزادسازی و تعیین تکلیف اراضی پادگان بیرجند التزام به قانون است، لذا باید قانون اجرا و از حقوق مردم دفاع شود.
به گفته وی نوسازی ناوگان آتش نشانی با توجه به خدمت رسانی وسیع این سازمان به شهر بیرجند و حومه نیز یک ضرورت و نیاز جدی محسوب می گردد.
در ادامه این جلسه شهردار بیرجند گزارشی از پروژه های عمرانی شهرداری از جمله مرکز تفریحی بند دره ارائه نمود.
سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار اذعان داشت: شهر خانه واقعی شهروندان است که می بایست با مسئولیت پذیری شهر را برای زندگی شهروندان آماده نماییم و در این راستا تمام تلاش خود را برای کمک به شهرداری به کار میگیریم و در فراهم نمودن رضایت شهروندان در کنار شهرداری هستیم.
علیرضا عباس زاده با اشاره انتقال پادگان 04 اضافه کرد: پیگیری انتقال پادگان 04 در اولویت این حوزه می باشد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری بیرجند، حمایت استانداری خراسان جنوبی را به همراه خواهد داشت خاطر نشان کرد: شناختن ظرفیت های شهر و برنامه ریزی اصولی می تواند کمک موثری در روند انجام پروژه های شهری داشته باشد و در این راستا با برگزاری جلسات هفتگی با شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را در برطرف نمودن مشکلات شهر بیرجند خواهیم نمود.