EN

شهردار بیرجند: مغفول ماندن مباحث فرهنگی و موازی کاری آفت انقلاب است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در دیدار با مسئولان قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) استان اظهار داشت: عزم و جزم همه کسانی و نهادهایی که دغدغه انقلاب دارند و پیرو ولایت می باشند درجهت کاهش این دغدغه ها است که شهرداری بیرجند نیز در این مسیر گام بر می دارد.
دکتر مهدی بهترین ادامه داد: هنگامی که بحث گام دوم انقلاب مطرح شد با توجه به انتظارات مقام معظم رهبری و سازماندهی بسیار مناسب که ایشان فرمودند وضعیت پایدار، راه و هدف مشخص گردید.
شهردار بیرجند با اشاره به بحث اعتماد سازی تصریح نمود: شناسایی و تجزیه و تحلیل مشکلات مردم و گام به سوی حل مشکلات خصوصا در محلات کم برخوردار که بیشترین حضور را در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتنه اند، وظیفه همه ماست و مردم باید حضور نیروهای انقلابی را در زندگی و کنار خود ببینند.
دکتر بهترین با بیان اینکه هم پوشانی ها باید شناسایی و رفع گردد اذعان داشت: مغفول ماندن مباحث فرهنگی موازی کاری آفت انقلاب است که شهرداری بیرجند با استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین خانه محله ها تلاش می نماید در این راستا تاثیرگذار باشد زیرا معتقدیم هزینه کردن در امور فرهنگی عین درآمد است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این جلسه گفت : طبق بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند که فرصت ارزشمندی برای کشور می باشند.
فاطمه زهرا هلال بیرجندی افزود: جریان پیش رونده انقلاب جوانان هستند که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت می نمایند که قطعا مکر دشمنان با فعالیت های انقلابی و حضور جوانان با رهروی از شهدا ، راه به جایی نخواهد برد.
معاونت اجتماعی قرار گاه خاتم الاوصیاءنیز در پایان با اشاره به منسجم بودن گروه های مختلف جهادی گفت: اصل کار ما محرومیت زدایی است و اینکه بتوانیم مردم را آگاه کنیم تا به دنبال مطالبه خواسته های خود از نهادها باشند.
به گفته وی هرچه مردم آگاه تر و مطالبه تر باشند محلات به رشد می رسند و اهداف انقلاب محقق می گردد.